همه چیز درباره ی شخصیت احساسی


” همه چیز درباره ی شخصیت احساسی”

افراد با شخصیت احساسی، نیاز اولیشون عشق است. این افراد ارزش هاشون خیلی تغییر میکند، چون دوست داشته شدن براشون خیلی مهم است.

 

افراد احساسی زیاد سوال می پرسند و این افراد احساس پشیمانی زیادی دارند. این افراد به خودشون خیلی برچسب میزنند و به خودشون می گیرند و حسادت می کنند.

 

افراد احساسی دنبال لمس و بغل کردن هستند و بیشترین چیزی که تجربه می کنند غم است. این افراد اگر احساساتشون را بریزن تو خودشون، از نوع ناسالم این شخصیت می شوند.

 

افراد احساسی همه را شاد میکنند و مانند یخ شکن هستند. این افراد قدر خودشون را نمی دانند و احساس می کنند که خوب نیستند. این افراد خط قرمزشون قدر دانی نکردن ازشون است.

 

“مرکز اصلی شخصیت احساسی”

افراد احساسی کنار هم بودن را دوست دارند و دلشون میخواد که در جمع باشند، این افراد خرید کردن را خیلی دوست دارند و تنوع و چیز های جدید حالشون را خوب میکند.

 

افراد احساسی کلا شخصیت مادر دارند و در عقل و احساس خیلی گیر می کنند. این افراد از نظر خلقی نوسان زیادی دارند، و هیچوقت سوپرمن زندگی خودشون نمیشوند و منتظرند که یکی سوپرمن زندگیشون شود.

 

بچه هایی که شخصیت احساسی دارند، بیشتر مورد اذیت و تجاوز قرار میگیرند. چون خیلی راحت به اطرافیانشون اعتماد می کنند، حتی اگر پدر و مادر بهشون هشدار داده باشه که به مردم اعتماد نکنند. پس باید پدر و مادر و اطرافیان خیلی مراقب این بچه ها باشند.

 

افراد احساسی برخلاف دیگر شخصیت ها، بیشتر دست به خودکشی میزنند. چون این افراد کمتر با منطق جلو میروند و در نتیجه اگر احساس درد و رنج زیادی کنند، نمی توانند طاقت بیاورند.

 

“انواع تیپ شخصیت احساسی”

این شخصیت نیز مانند دیگر شخصیت ها، سه تیپ شخصیت دارد که شامل: تیپ2 (مهرطلب)، تیپ3 (اهل عمل)، تیپ4 (فردگرا)

 

تیپ2 (مهرطلب):

افراد تیپ2 خیلی احساسی هستند و یک دفعه عصبانی میشوند (خشمشون را میخورند و یک دفعه بالا می آورند)، از این افراد به راحتی میشود کار کشید و نه گفتن را بلد نیستند.

 

افراد تیپ2 نیاز به تایید و توجه و دوست داشته شدن دارند، این افراد هرکاری می کنند، که کاری که دوست دارند اتفاق بیفتد، افراد تیپ2 لباس گران نمی پوشند و فقط به خودشون کمی می رسند تا به چشم بیایند، این افراد بسیار وابسته هستند و اصلا خودشون را میبینند.

 

اختلالی که افراد تیپ2 میتوانند بگیرند، هیستری است. منطقه ی امن این افراد، تیپ4 است. و منطقه ی خطر این افراد، تیپ8 است.

تیپ3 (اهل عمل):

افراد تیپ3 نخاله های احساسی ها هستند و همیشه با تیپ1 اشتباه می شوند. این افراد حالت مردونه دارند( چه زن و چه مرد) و باادب هستند، این افراد کمی هم حالت نمایشی دارند.

 

افراد تیپ3 خیلی قدرت و شهرت براشون مهم است، تمام مجری ها و املاکی ها تیپ3 هستند چون قوه ی کلام خوبی دارند، این افراد درباره ی همه چیز نظر میدهند و براشون مهم است که مورد ستایش قرار بگیرند.

 

افراد تیپ3 نماد حیوانیشون آفتاب پرست است چون می توانند خودشون را خیلی خوب با محیط وقف بدن. این افراد بسیار سیاست مدارند و همچنین ظاهر مرتبی دارند( افراد تیپ3 زیبایی های شناختی هم دارند ولی تیپ1ها فقط مرتب هستند).

 

افراد تیپ3 احساسات سرکوب شده خیلی دارند چون میخوان اگه زمین خوردند کسی نفهمد، این افراد خیلی خوب میتوانند بقیه را به کار بگیرند و خیلی فعال و پرانرژی اند، همچنین این افراد خیلی رقابت جو اند و بسیار خوش صحبت اند و همین باعث میشه که بقیه بهشون توجه کنند.

 

افراد تیپ3، کودکیشون جوری بوده که در قبال کاری، محبت گرفتن پس در نتیجه همیشه دنبال خروجی کار هستند و خیلی ریسک پذیر اند.

تیپ4 (فردگرا):

افراد تیپ4، لوندترین و طنازترین تیپ هستند. این افراد خیلی رمانتیک اند و بسیار خلاق و هنرمند هستند و دیزاینر خوبی هستند. این افراد بسیار لاکچری هستند و به تیپ و لباس خیلی اهمیت می دهند.

 

افراد تیپ4 بسیار به جادو و شانس و فال اعتقاد دارند و غرزن های معروفی هستند، این افراد به هیچ عنوان باج نمیدهند ولی اگر حالشون بد باشد به سمت تیپ2 میروند و اون موقع باج میدهند.

 

افراد تیپ4 بسیار نجیب و اصالت زاده هستند و بسیار مقایسه میکنند، این افراد به توجه و دیده شدن فکر می کنند نه به امنیت، این افراد در ذهنشون به یک نفر خیلی توجه میکنند ولی در ظاهر چیزی نشان نمیدهند.

 

افراد تیپ4 وقتی تنها باشند و اگر لازم باشد، خیلی خوب می توانند همه چیز را مدیریت کنند و در دست بگیرند، این افراد احساسشون همیشه غبطه و غم است و خوششون میاد که برن تو اتاقشون و آهنگ غمگین گوش بدن. افسردگی در این تیپ زیاد است و همیشه در حسرت هستند، این افراد احساس اولیشون در کودکی این است که من بچه سرراهی بودم.

افراد تیپ4 مغرور و حسود هستند، این افراد اگر روی کاری تمرکز کنند به بهترین شکل انجامش میدهند و خیلی رهبر هستند.

 

 

تمام تیپ های شخصیتی با حالت های بدنی که عمدتا دارند، در شکل بالا دیده میشوند. همچینین اینکه در هنگام منطقه امن یا خطر به سمت کدام تیپ میروند هم در تصویر وجود دارد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *