تست قصه عشق

تست قصه عشق

تست قصه عشق


تست قصه عشق

تا به حال از خودتان پرسیدید چرا اینقدر با عشق خود بلاتکلیف هستید؟ یا لازم دیده اید که دوباره راجع به زندگی عشقی تان تفحص کنید؟

یکی از بهترین دکتر های روانشناس، دکتر استرنبرگ در تست عشق میتواند شما را از این گمراهی بیرون بکشید.

بگذارید در ابتدا بگویم این تست قصه عشق چه چیزی به شما میگوید؛ اگر وارد رابطه هستید با توجه به حسی که به معشوقتان دارید به سوالات پاسخ میدهید.
بعد از آن این تست عشق تفسیر میکند در رابطه ی منحصر به فرد عاشقانه شما چند درصد شهوت، همدلی و اعتماد وجود دارد.

همین طور میتوانید کتاب هایی برای خودشناسی بخوانید که برای بهترین آنها کلیک کنید.

تست عشق LSS  سبک دلبستگی شما به عشق و دوست داشتن را نشانتان میدهد.

دادن این تست قصه عشق را هم به افراد مجرد و هم  متاهل پینشهاد میکنیم؛ چرا که به افراد مجرد به صورت دقیقی نشان میدهد چه فردی با توجه به شخصیتشان مناسب آنهاست.

انجام تست قصه عشق به افراد مجرد این قابلیت میدهد تا متوجه ی چالش های درونی شان برای مقاومت و یا غرق شدن در رابطه های قبلی شوند.
همینطور با دادن تست عشق ترس، تردید یا دلیل نیازمندی بیش از حد خود به عشق را مشاهده خواهید کرد.

چرا که این تستِ  عشق به ما میفهماند کدام قسمت شخصیتمان باعث صدمه دیدن خود یا دیگری در رابطه ای میشود.

و از همین جهت است که تست عشق را برای افراد متاهل و در رابطه نیز پیشنهاد میکنیم تا بدانند برای بهتر شدن رابطه شان چه ابعادی از وجودشان باید تغیر کند.

قبل از تست قصه عشق…

آیا وقتی با کسی در رابطه هستید احساس میکنید از فرط علاقه بیمار میشوید؟ جوری که تمام حد و مرز هایی برایتان ارزشمند است با یک تلاش از سمت مقابل زیر پا گذاشته میشود؟

و یا برعکس آنقدر در خود ستایشی و کمال طلبی به سر میبرید که پذیرای هیچ گونه تغییر و یا حتی بخشش و درک کردن نیستید؟

با دادن تست قصه عشق که با کلیک روی این متن میتوانید یکی از سایت های معتبر آنرا رویت بفرمایید، به این سوالات و پرسش های بیشتری با دقت میتوانید پاسخ بدهید.

قصه عشق از نظریات استرنبرگ است. رابرت استرنبرگ که به روانشناس عشق نیز شهرت پیدا کرده این تست عشق را برای افراد بالای 18 سال فراهم کرده.

از دیگر نظریات بسیار پایدار آن که در دانشگاه ها تدریس میشود:
مثلث عشق استبربرگ است.

مثلث عشق در روانشناسی

افراد در رابطه معمولا از سه مرحله عبور یا هر رابطه ای شامل سه مرحله است:

1.شهوانی (عشقی که بیشتر حول محور مسائل جنسی میباشد)

2.عشق همدلانه (بعد از فروکش کردن نسبیِ شهوت در هر رابطه ای باید افراد همدیگر را درک و برای اصالت یکدیگر ارزش قائل شوند.)

3.عشق متعهدانه ( روانشناس آمریکایی، استرنبرگ، تاکیید میکند عشق در این مرحله بهترین نوع عشق است؛ چرا که افراد دغدغه ی پیشرفت برای دیگری را دارند.)

<yoastmark class=

برای شروع رابطه ای جدید به چه چیزهایی باید دقت کنیم؟

و در پایان این بحث کوتاهِ قصه عشق لازم به ذکر چند نکته راجع به مسائل عاطفی هست که در مقالات و کتاب ها و البته تجربیات روانشناس ها بسیار دیده میشود:

  1. ما در تمام طول زندگی در روابط متعددی با عنوان های گوناگون با آدمیان هستیم؛ اما رابطه ی عاطفی یا عاشقانه نوعی عمیق تر هست که به انعطاف پذیری، گذشت، تلاش هر لحظه ای برای طرف مقابل نیاز هست. پس بهتر است در این راه فراموش نشود که اگر اختلاف نظرات باعث جالب شدن رابطه است اما این شباهت نظرات است که به تداوم رابطه می انجامد.
  2. این کلیشه ای که متاسفانه زیاد شنیده میشود که میگوید: این دو در تقدیر یکدیگر هستند؛ تنها افسانه ای غیر واقعی است.
    اگر میخواهید در یک رابطه ای بمانید باید سواد داشتن رابطه را بیاموزید. تواضع، علاقه مندی به کشف طرف مقابل، تلاش نکردن برای تغییر او و تعهد و وفاداری چند مورد از این سواد رابطه است.
  3. شروع یک رابطه دارایی نکات بسیار ظریف و ادامه ی آن نیازمند این ظرافت، دقت، اهمیت و توجه بیشتری نیز هست اما اصلا اینکه آیا من آمادگی داشتن یک رابطه را دارم یا نه مهم تر از همه ی اینهاست.

و در آخر یادمان باشد گاهی ماندن در یک رابطه بسیار شجاعانه  و دلپذیر است و گاهی ترک کردن آن رابطه میتواند بسیار بسیار بیشتر شجاعانه و دلپذیر باشد.

روانشناسان به عنوان یک یادآور میگوید: تو تنها میتوانی به کشف کردن یک ادم بپردازی و ببینی برای تو مناسب است یا نه و اگر نبود باید از او دور شوی.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *